Ποια περσόνα είσαι; Ο επαγγελματίας ή ο άνθρωπος;
3 min read
Καθώς ξεκινούσα να χτίζω την εικόνα του γραφείου μας και να παρουσιάζω τις εξειδικευμένες υπηρεσίες που προσφέρουμε, έφτασα σε δύο προβλήματα: τι δημοσιεύω και από ποιο κανάλι. Έκανα έρευνες, μερικούς τσακωμούς με το AI και ξεκίνησα να κάνω τα πειράματά μου. Τότε συνειδητοποίησα ότι από τότε που θυμάμαι την επαγγελματική ζωή μου, ένα πράγμα με απασχολούσε: από ποιο κανάλι επικοινωνώ.
Από τον επαγγελματικό και κοινωνικό μου κύκλο κατάλαβα ότι αρκετοί είχαμε – και έχουμε – αυτή την απορία.
Ξεκίνησε με το email. Το προσωπικό email είτε αρχίζει με koutaspoe85, είτε φορτώνεται με spam από τότε που δινόταν για προσφορές. Έπρεπε να δημιουργηθεί ένα νέο email όπου θα «ζει» η επαγγελματική περσόνα. Μετά συνεχίσαμε στα social. Έγιναν τα προσωπικά επαγγελματικά, άνοιξαν εταιρικά προφίλ και δημιουργήθηκαν διαχειριστές. Ο στόχος ήταν να επικοινωνηθεί αυτό που χρειαζόμαστε: πωλήσεις.
Φτιάξε προφίλ, ανέβασε links πάνω–κάτω, μίλα με marketeers, γράψε σωστά το bio. Και κάπως έτσι ξεκινά η διαδρομή κάθε επιχείρησης.
Οι μικρές επιχειρήσεις, ιδίως όσες έχουν έως 10 άτομα προσωπικό, αρχίζουν τώρα σιγά–σιγά να συνειδητοποιούν ότι η επαγγελματική τους υπόσταση πρέπει να φαίνεται, ότι ο πελάτης δεν ανοίγει πια μια πόρτα για να δει τι υπάρχει μέσα. Βλέπει μια εικόνα και ακούει κάποιον που μιλάει για τις ανάγκες του.
Η περσόνα που θα το επικοινωνήσει αυτό είναι ο άνθρωπος που θα μιλήσει μέσα από τον επαγγελματία.
Αυτό χρειάζεται βασικούς κανόνες marketing, με συμβούλους και έρευνα. Πρέπει να βρεις σε ποιον απευθύνεσαι και να απαντήσεις σε μια σειρά ερωτήσεων που απαιτεί το marketing. Όσο αυξάνονται οι πωλήσεις, το μέγεθος της εταιρείας και οι φιλοδοξίες, οι ερωτήσεις δεν αλλάζουν – εξελίσσονται οι απαντήσεις.
Βέβαια θα χρειαστείς και άλλα εργαλεία: μηχανογράφηση, λογιστή που συμβουλεύει εκτός από το να καταχωρεί, δικηγόρο που απαντάει και ομάδα που καταλαβαίνει τον σκοπό σου.
Ένα παράδειγμα είναι το SOLO. Ένα κατάστημα με ρούχα που είναι πελάτης μας πάρα πολλά χρόνια και έχουμε βοηθήσει την εξέλιξή του. Θα μπορούσε να μείνει «ένα μαγαζί με ρούχα». Αλλά κατάλαβε ότι οι πελάτες δεν θέλουν απλώς να αγοράσουν. Θέλουν καθοδήγηση για να βρουν κάτι που τους ταιριάζει και να νιώσουν όμορφα.
Το κατάστημα επένδυσε σε αυτό. Έφερε μεγάλη ποικιλία ρούχων, δημιούργησε μια ομάδα με έμπειρους πωλητές που, όταν μπαίνεις μέσα, προσπαθούν με αυτό που θα αγοράσεις να νιώσεις όμορφα — όχι ότι τους αφήνεις τα λεφτά σου για μία ανελαστική δαπάνη.
Δεν πουλάνε παντελόνια.
Πουλάνε αυτοπεποίθηση.
Αυτό που πουλάς δεν είναι το εμπόρευμά σου.
Είναι η αίσθηση πληρότητας που δίνεις στον πελάτη σου. Και η μετάβαση που θα κάνεις από τη μία περσόνα στην άλλη θα είναι μια ενδοσκόπηση που θα σε κάνει καλύτερο.
Σχετικά με την ACNT
Η ACNT καλύπτει κάθε λογιστική και οικονομική ανάγκη για επιχειρήσεις και ιδιώτες, με εξειδίκευση στην τήρηση βιβλίων, τη φορολογική προετοιμασία και τις υπηρεσίες CFO.
Με πάνω από 35 χρόνια εμπειρίας και ομάδα έμπειρων επαγγελματιών, παρέχουμε προληπτική υποστήριξη, ακριβείς συμβουλές και λύσεις υψηλής ποιότητας, προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις του κάθε πελάτη.
Εστιάζουμε στους τομείς των κρυπτονομισμάτων και μετοχών, start-ups, κατασκευαστικών, βιοτεχνικών και εμπορικών/εισαγωγικών-εξαγωγικών εταιρειών.
Ενημερωνόμαστε συνεχώς για τις εξελίξεις του κλάδου, ώστε εσείς να μπορείτε να εστιάσετε στην ανάπτυξη της επιχείρησής σας, με τη σιγουριά ότι οι φορολογικές και οικονομικές σας υποθέσεις είναι σε καλά χέρια.
📞 +30 210 263 7280 👉 Κλείστε ραντεβού μαζί μας

